مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-11اقتصادي

مانور اصلاح شبکه 6 مسیر ناپایدار و پر عارضه اجرا می شود


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: مانورعملیاتی اصلاح شبکه های برق ناپایدار و پرعارضه در 6 مسیرنیرورسانی استان اردبیل اجرا می شود.

- ناصر عبداللهیان 20 مهرماه در حاشیه مانورعملیاتی اصلاح شبکه مسیر مشگین شهر- مرادلو در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مشکلات برق مشگین شهر بویژه مسیر این شهر تا مرادلو ناپایداری خط است که با شناسایی علل و عوامل این عارضه سعی کردیم اقلام مورد نیاز برای حل مشکل تامین و با فراخوان اکیپ های عملیاتی امروز در مشگین شهر کار اصلاح انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز با همکاری 38 اکیپ شامل 202 نفر پرسنل شرکت و پیمانکاران عملیات اصلاح شبکه 20 کیلو ولت در حال اجراست.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری این مانور گفت: افزایش پایداری و تاب آوری شبکه یکی از اهداف اصلی است تا در شرایط خاص جوی شاهد افت ولتاژ و نوسانات برق مشترکین نباشیم.

عبداللهیان ادامه داد: افت ولتاژ به وارد آمدن خسارت به لوازم برقی خانگی همشهریان و نارضایتی آنها منجر شده بود که با نصب دستگاه اتوبستر لین مشکلات رفع خواهد شد.

وی گفت: بعد اتمام عملیات امروز شاهد حذف نوسانات ولتاژ برق بویژه در شرایط جوی طوفانی و بارش ها خواهیم بود تا رضایت مشترکان را شاهدباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور اصلاح شبکه 6 مسیر ناپایدار و پر عارضه اجرا می شود

مانور اصلاح شبکه 6 مسیر ناپایدار و پر عارضه اجرا می شود