مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-11سياسي

اردوی جهادی بسیج دانشجویی علوم پزشکی در حاشیه شهر بجنورد برگزار شد


سید محمد جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، - به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد اردوی جهادی خود را در منطقه احمدآباد بجنورد برگزار کرد.

سید محمد جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد اردوی جهادی خود را در منطقه احمدآباد بجنورد برگزار کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد ادامه داد: گروه جهادی انصارالمهدی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در قالب یک تیم 10 نفره از دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی در این اردوی یک روزه حضور داشتند.

وی افزود: در این عملیات جهادی به 150 نفر از اهالی منطقه احمدآباد بجنورد خدمات پزشکی مانند غربالگری، تست فشار خون و قند خون و نیز خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان ارائه شد.

جعفری در پایان با توجه به ظرفیت این منطقه گفت: منطقه احمدآباد و مناطق اطراف به عنوان منطقه هدف بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی انتخاب شده و بنا است طی برنامه ریزی 6 ماهه به منظور رشد شاخص های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی بسیج دانشجویی علوم پزشکی در حاشیه شهر بجنورد برگزار شد

اردوی جهادی بسیج دانشجویی علوم پزشکی در حاشیه شهر بجنورد برگزار شد