مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-11سياسي

دارا: فلسفه سیاسی و اجتماعی غرب انسان متعالی نمی سازد


رییس بسیج اساتید تهران با بیان اینکه فلسفه سیاسی _اجتماعی غرب انسان متعالی نمی سازد؛ گفت: کرونا به عنوان یک آزمون نشان داد فلسفه سیاسی_ اجتماعی غرب و نظام لیبرال دموکراسی غربی در مواجهه با بحران ناکارآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در آیین رونمایی از پوستر همایش ملی به عنوان یک آزمون نشان داد فلسفه سیاسی_ اجتماعی غرب و نظام لیبرال دموکراسی غربی در مواجهه با بحران ناکارآمد است.

وی ادامه داد: این ناکارآمدی در غرب بیشتر ناشی از نبود رابطه معنادار و کارآمد میان مردم و حاکمیت است که البته در نظام اسلامی مبتنی بر امامت و امت پیوند بین مردم و حاکمیت در اعلی درجه خود قرار دارد و همین، دلیل اصلی پشت سرگذاشتن خیلی از بحران هاست که در نظام جمهوری اسلامی به کرات شاهد آن بوده ایم.

دارا افزود: فلسفه سیاسی _ اجتماعی غرب نه تنها انسان متعالی نمی سازد بلکه امروز در حل مسائل ناشی تفکر اومانیستی خود نیز درمانده است در حالیکه ماموریت اصلی نظام های سیاسی و اجتماعی رسانیدن انسان به جایگاه متعالی است.

  این استاد دانشگاه تصریح کرد: با توجه به اینکه نقش امروز بسیج اساتید نقش حل المسائلی است موشکافی و آسیب شناسی سازه های فلسفه اجتماعی غرب ضرورت دارد تا آشکارتر بنیان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارا: فلسفه سیاسی و اجتماعی غرب انسان متعالی نمی سازد

دارا: فلسفه سیاسی و اجتماعی غرب انسان متعالی نمی سازد