مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-11سياسي

پنجمین جام باشگاه‎های کتابخوانی کودک و نوجوان برگزار می شود


پنجمین جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا، همزمان با هفته کودک به طور مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان امسال با شعار حمایت از سلامت عمومی و روحیه نشاط همراه با تداوم کتاب خوانی آغاز می شود و رویکرد آن استفاده حداکثری از امکانات فضاهای مجازی است.

کارگاه های آموزشی این دوره به سه شکل مجازی، حضوری و بسته فرهنگی برگزار می شود.

در این کارگاه ها موضوعاتی مانند شیوه های تسهیل گری، شیوه های ترویج کتاب خوانی، مستندسازی و روش های اجرایی آن در فضاهای مجازی، شیوه های راه اندازی باشگاه ها و… ارائه می شود.

محور فعالیت های مجازی جام باشگاه های کتاب خوانی کودکان و نوجوانان، پایگاه اینترنتی شبکه ترویج کتاب خوانی به آدرس bookpromotion.

ir خواهد بود.

طرح کلی برگزاری جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان رقابتی است میان باشگاه های کتاب خوانی در شهرها و روستاهای سراسر ایران که در سال 1399 با شرایط زیر برگزار خواهد شد: 1.

فعالیت باشگاه های کتاب خوانی دائمی بوده و هر زمان از سال با شرایطی که در این شیوه نامه آمده است، علاقه مندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت، باشگاه خود را ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جام باشگاه‎های کتابخوانی کودک و نوجوان برگزار می شود

پنجمین جام باشگاه‎های کتابخوانی کودک و نوجوان برگزار می شود