مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-11دانش

دانشگاه ها از نظر آموزش الکترونیکی رتبه بندی می شوند


معاون آموزشی وزارت علوم از رتبه بندی آموزش الکترونیکی در دانشگاه ها خبرداد و گفت: مذاکرات این کار از سه ماه قبل با انجمن یادگیری الکترونیکی که یک انجمن علمی است آغاز و طرح نهایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همه گیری آن در جهان به خصوص کشور ایران، وضع روزمره زندگی و به همراه آن آموزش تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت.

وی افزود: ادامه آموزش های دانشگاهی و عدم توقف آنها به سه راهکار احتیاج داشت که هر طور شده بتوانیم آموزش ها را حتی به مدت کوتاه ادامه دهیم.

تحقق این امر بستگی به جایگزینی آموزش الکترونیکی و آموزش غیرحضوری، انعطاف پذیری در قوانین آموزشی و واگذاری اختیارات به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داشت.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: به منظور اجرای راهبردها 8 اقدام جانبی در هفت ماه گذشته صورت گرفت که از اولین اقدام آن می توان به ایجاد یک قاب آموزش الکترونیکی برای انجام مشاوره، بررسی، ارزیابی و کمک به تصمیم سازی در حوزه معاونت آموزشی اشاره کرد که به دنبال آن کارگروه یادگیری الکترونیکی تشکیل شد.

وی ادامه داد: دومین عامل راهبردی به منظور تحقق و ادامه پیدا کردن آموزش الکترونیکی، فرهنگ سازی پیرامون ضرورت آموزشی الکترونیکی با توجه به مقاومت هایی بود که در سطح دانشگاه و موسسات آموزش عالی در ابتدا از سوی برخی اعضای هیئت علمی و دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها از نظر آموزش الکترونیکی رتبه بندی می شوند

دانشگاه ها از نظر آموزش الکترونیکی رتبه بندی می شوند