مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-11اقتصادي

تشکیل یک هزار و 737 پرونده تخلف درارومیه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست امسال، یک هزار و 737 پرونده تخلف در ارومیه تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد.

- غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال به علت شیوع بیماری کرونا و در راستای جلوگیری از التهاب بازار، اقدامات قابل توجهی در حوزه بازرسی از اصناف و مراکز توزیعی و تولیدی انجام شده است، اظهار داشت: در این مدت، 46 هزار و 809 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، غیر صنفی و خدماتی در این شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به بررسی دقیق روند ارائه خدمات کالایی در آذربایجان غربی توسط بازرسان برای صدور جریمه در صورت تخلف، بیان کرد: ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده در این بخش طی نیمه نخست امسال، 292 میلیارد و 179 میلیون ریال بود که برای بررسی قضایی و صدور حکم در اختیار شعب تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: شهروندان نیز در بازرسی از اصناف، کمک کار این نهاد بوده اند و موارد لازم را از طریق سامانه 124 ستاد خبری در اختیار بازرسانی قرار دادند که در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شد.

بابایی عنوان کرد: گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت از جمله مهمترین تخلف های صنفی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل یک هزار و 737 پرونده تخلف درارومیه

تشکیل یک هزار و 737 پرونده تخلف درارومیه