با واقعیت فروش مجازی آشنا شویدفراگیری جهانی کرونا بسیاری از مدیران عامل را وادار کرده که فروش مجازی را به شکل وسیعی آزمایش کنند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سرونو، شاید قبل از همه گیری کرونا این کار درست به نظر نمی رسید، اما اکنون مدیران مجبورند از راه های جدیدی برای پشبرد فروش استفاده کنند. راه های جدیدی برای پیگیری پیوسته و دقیق از راه دور که با مدیریت ارتباط با مشتری و استفاد از نرم افزار CRM همکاران سیستم (SarvCRM ) امکان پذیر است. متأسفانه، نتایج و مشاهدات ابتدایی نشان می دهند با اینکه در واقعیت فروشنده ها سرشان شلوغ است ولی آمار میزان فروش ها این امر را نشان نمی دهد. بعضی از مدیران فروش قبلاً به فروش مجازی به عنوان یک استراتژی جانبی نگاه می کردند، اما حالا خیلی از آنها این فرصت را غنیمتی برای ورود به عصر فروش مجازی می دانند. در حالی که هنوز در روزهای ابتدایی هستیم، مدیران باید اقدامات آگاهانه ای اعم از به کارگیری نرم افزار CRM آنلاین برای بهبود پیشبرد فروش مجازی را انجام دهند. حتی با وجود باز شدن آهسته کسب و کارها ترس از برگشت مشکلات مالی یا سلامتی، تأثیر زیادی بر امور تجاری گذاشته است. مدیران باید متوجه این موضوع باشند آنچه اتفاق می افتد شاید از نقطه نظر خریدار و فروشنده مطلوب نباشد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |