مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-11پزشكي

نسخه لاغری در جهان


برخی از راهکارهای به ظاهر موفق تعدادی از کشورها برای مبارزه با چاقی را که مردم شان کمتر دچار اضافه وزن و دردسرهایش می شوند، بشناسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: تناسب اندام موضوعی است که اهمیت آن در زیبایی و سلامتی بر همگان مشخص است.

کمتر کسی در دنیای مدرن امروزی است که راجع به این موضوع بی تفاوت باشد و تا به حال راهکار یا ترفندهایی را برای دستیابی به آن امتحان نکرده باشد.

آدم ها برای رسیدن به اندامی متناسب و زیبا از انواع برنامه های غذایی و رژیم لاغری پیروی می کنند که برخی از آنها بر پایه مستندات علمی و پزشکی و برخی دیگر کاملا تجربی به دست آمده است.

نوع رژیم این مردم ریشه عمیق در سنت ها، فرهنگ، مذهب، شرایط اقلیمی و سبک زندگی آنها دارد و به تدریج به عادات غذایی همیشگی شان تبدیل شده است.

در گذر زمان این عادت ها اصلاح شده اند و امروزه هر فرهنگ و قومی، رموزی برای تغذیه سالم و کاهش وزن دارند.

در این پرونده برخی از راهکارهای به ظاهر موفق تعدادی از کشورها برای مبارزه با چاقی را که مردم شان کمتر دچار اضافه وزن و دردسرهایش می شوند، با هم مرور خواهیم کرد.

ژاپنی ها: معجزه چرت زدن را دست کم نمی گیریم بر اساس آمار وزارت بهداشت ژاپن، شهروندان شان کمترین میزان چاقی را در جهان دارند یعنی کمتر از 5 درصد کل جمعیت این کشور با مشکل اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه لاغری در جهان

نسخه لاغری در جهان