مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-11اجتماعي

وضعیت آب و هوایی هرمزگان تا پایان هفته/ وزش باد و تلاطم دریا ادامه دارد


گرد و غبار پدید آمده در هوای هرمزگان بخصوص در شهرهای ساحلی تا سه شنبه ادامه دارد اما در ساعات عصر از شدت آن کاسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سازمان هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: طی امروز یکشنبه 20 مهر ماه، تحت تاثیر و نفوذ زبانه های سامانه پرفشار، در مناطق شرقی، جنوب شرقی، شمالی، مرکزی استان، تنگه هرمز، دریای عمان و شرق خلیج فارس افزایش سرعت بادهای شمال شرقی پیش بینی می شود که سبب خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا و مواج شدن دریا به ویژه در نیمه ابتدایی روز می شود.

 بیشینه سرعت باد تا 60 کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا بیش از 1.

5 متر پیش بینی می شود.

در ساعات بعد از ظهر از میزان سرعت باد موقتا کاسته می شود و از اواخر شب و طی ساعات صبح دوشنبه مجددا تکرارهمین شرایط جوی و دریایی پیش بینی می شود.

در روز سه شنبه از شدت فعالیت این ناپایداری کاسته خواهد شد اما روند وزش بادهای شمال شرقی تا پایان هفته جاری در استان ادامه خواهد داشت.

  سازمان هواشناسی توصیه کرده تا تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد و شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند.

 همچنین با توجه به بروز گرد و خاک در غالب نقاط یاد شده، کودکان، سالخوردگان و افراد دارای بیماری قلبی و تنفسی از فعالیت در محیط باز اجتناب نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آب و هوایی هرمزگان تا پایان هفته/ وزش باد و تلاطم دریا ادامه دارد

وضعیت آب و هوایی هرمزگان تا پایان هفته/ وزش باد و تلاطم دریا ادامه دارد