مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-11فرهنگي

افتتاح ضلع شمالی مقبره الشعراء تبریز پس از اتمام ورودی المان


مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از افتتاح ضلع شمالی پروژه نیابتی مقبره الشعرا پس از اتمام ورودی المان مقبره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از افتتاح ضلع شمالی پروژه نیابتی مقبره الشعرا پس از اتمام ورودی المان مقبره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

بابک شریفی اظهار کرد: عملیات کف سازی ضلع شمالی مقبره الشعرا به اتمام رسیده و در صورت آماده بودن المان ورودی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، این ضلع به بهره برداری رسیده و ورودی مقبره از ضلع شمالی باز می شود.

وی با بیان این که مناقصه ای برای اتمام کف سازی ضلع شرقی برگزار خواهیم کرد، افزود: کار اسکلت و فونداسیون آن تمام شده است و 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به کف سازی در دیگر ضلع های پروژه مقبره الشعرا نیز گفت: در ضلع غربی نیز با پیمانکاری برای احداث اسکلت و فونداسیون آن به توافق رسیدیم که در این بخش نیز 10 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شریفی اضافه کرد: ضلع های جنوب شرقی و جنوب غربی مقبره الشعراء را نیز امسال به مناقصه گذاشته و تلاش می کنیم عملیات اجرایی احداث اسکلت و فونداسیون کل محوطه این پروژه تاریخی فرهنگی را به اتمام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ضلع شمالی مقبره الشعراء تبریز پس از اتمام ورودی المان

افتتاح ضلع شمالی مقبره الشعراء تبریز پس از اتمام ورودی المان