مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-11اقتصادي

شرکت های توزیع از افزایش قیمت تمام شده طرح ها جلوگیری کنند


شرکت های توزیع با اقدامات نوآورانه، هزینه های جاری را مدیریت و از افزایش هزینه تمام شده طرح ها که افزایش قیمت خدمات برق را به همراه دارد، - معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: شرکت های توزیع با اقدامات نوآورانه، هزینه های جاری را مدیریت و از افزایش هزینه تمام شده طرح ها که افزایش قیمت خدمات برق را به همراه دارد، جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، غلامعلی رخشانی مهر، با اشاره به شتاب گرفتن تحولات اقتصادی در دنیا، همسو شدن شرکت های توزیع با این تحولات را حائز اهمیت دانست و گفت: شرکت های توزیع به عنوان یک بنگاه اقتصادی با مطالبات جامعه سروکار دارند و باید تلاش کنیم ضمن حفظ قیمت منطقی برق، از افزایش ناگهانی قیمت که متناسب با سایر کالاها و خدمات اتفاق می افتد، جلوگیری شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر دستیابی شرکت های توزیع به این هدف را مستلزم 2 راهکار عنوان کرد که نخست مدیریت هزینه ها و دوم کاهش هزینه تمام شده طرح ها در شرکت های توزیع است و لازم است برای تحقق این هدف که از سال گذشته آغاز شده، با اقدامات نوآورانه از افزایش هزینه های جاری جلوگیری شود.

این مقام مسؤول یکی از اقدامات توانیر در این راستا را اجرای طرح قبض سبز عنوان کرد که منافع متعددی را به لحاظ کاهش هزینه ها، حفظ محیط زیست، کاهش ترددها و غیره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های توزیع از افزایش قیمت تمام شده طرح ها جلوگیری کنند

شرکت های توزیع از افزایش قیمت تمام شده طرح ها جلوگیری کنند