مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-11سياسي

هویت استانی البرز هنوز شکل نگرفته است/ با مشکلات متعددی روبه رو هستیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: این استان با مشکلات متعددی مواجه است و هنوز هویت استانی آن شکل نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که با حضور علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در دیدگاه کلی و نقشه راه، برنامه محوری را به عنوان اساس کار قرار داده ایم، این سیاست باید معطوف به مدارس باشد تا خروجی و بازخورد مطلوب آن را بگیریم.

وی با بیان اینکه هیچ اقدامی بدون مشارکت به سرانجام نمی رسد، تصریح کرد: اینکه فکر کنیم عقل کل هستیم ابتدای شکست در مدیریت است، در آموزش و پرورش هم کاری بدون مشارکت صورت نمی گیرد و این یک اصل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه اعتقاد دارم در استان ها باید معاونت مستقل در راستای مشارکت شکل بگیرد، گفت: در واقع آموزش و پرورش با مشارکت مردم شکل می گیرد.

شرکای ما بزرگ ترین فصل مشترک بین حاکمیت و ملت هستند، بر این مبنا از وزارتخانه تا دستگاه های زیرمجموعه باید با یکدیگر مشارکت و تعامل داشته باشند.

تمام برنامه ها باید معطوف به تربیت باشند وی با بیان اینکه تمام برنامه ها باید معطوف به تربیت باشند، ادامه داد: در سند تحول بنیادین هم به این مهم اشاره شده و این نگاه کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت استانی البرز هنوز شکل نگرفته است/ با مشکلات متعددی روبه رو هستیم

هویت استانی البرز هنوز شکل نگرفته است/ با مشکلات متعددی روبه رو هستیم