مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-11سياسي

خرازی: سردار سلیمانی در عرصه دیپلماسی نیز چهره شاخصی بود


رییس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در بازدید از موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از شاخص بودن این فرمانده مقاومت در حوزه دیپلماسی گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با همراهی سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و علی اصغر جعفری رییس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نمایشگاه پایان حکومت داعش، بازدید؛ و با حضور در مقبره الشهدای این موزه، به مقام شامخ شهدای آرامیده در این مکان، ادای احترام کرد.

خرازی در این بازدید گفت: من چندسال پیش از تالارهای هفت گانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرده بودم اما موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نمایشگاه پایان حکومت داعش را که به تازگی افتتاح شده، ندیده بودم.

اقدامات انجام گرفته در این موزه انصافاً کار بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیری در ثبت تاریخ دفاع مقدس، مقاومت و نهضت های اسلامی است.

وی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مجموعه آموزنده به ویژه برای نوجوانان و جوانان و دانشجویان جهت شناخت تاریخ معاصر برشمرد و گفت: بازدید از این موزه موجب می شود تا مردم از عظمت ایثار و فداکاری هایی که برای استقلال و آزادی این ملت و دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: سردار سلیمانی در عرصه دیپلماسی نیز چهره شاخصی بود

خرازی: سردار سلیمانی در عرصه دیپلماسی نیز چهره شاخصی بود