مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-11سياسي

عدم رعایت شفافیت در صورتهای مالی سازمان املاک شهرداری مشهود است


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم رعایت شفافیت در صورت های مالی، مباحث مالیاتی و بی توجهی به اجرای مصوبات شورا در گزارشات سازمان املاک شهرداری، - مشهود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فراهانی در جلسه امروز شورای شهر، در خصوص حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی 1393 با اشاره به مبانی قانونی گفت: به موجب بند ج ماده 44 آیین نامه مالی شهرداری ها و بند 30 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور رسیدگی نهایی و ممیزی حساب شهرداری ها به وسیله شورای اسلامی شهر از طریق بررسی گزارش های مالی و گزارش حسابرسان مذکور و اعلام موارد نقض و تخلف به شهردار و پیگیری های لازم بر اساس مقررات قانونی انجام می گیرد.

وی افزود: حسابرسی از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در سال 1393 توسط موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آوند (دارای درجه کیفی ب بر اساس رتبه بندی جامعه حسابداران رسمی ایران) انجام شده است.

حسابرس منتخب شورا با ذکر 15 بند (بندهای 4 تا 18) به عنوان مبانی اظهار نظر مشروط بر مواردی که تحریف صورت های مالی و محدودیت در رسیدگی در مجموع و یا به تنهایی دارای اثر با اهمیت ولی غیر اساسی بر صورت مالی باشد گزارش حسابرسی خود را به صورت مشروط ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت شفافیت در صورتهای مالی سازمان املاک شهرداری مشهود است

عدم رعایت شفافیت در صورتهای مالی سازمان املاک شهرداری مشهود است