مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-11فرهنگي

داوری بخش داستان جشنواره شعر و داستان انقلاب به پایان رسید


دبیر بخش داستان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب از اتمام داوری بخش داستان این جشنواره و معرفی برگزیدگان در بهمن ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسینعلی جعفری دبیر بخش داستان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب گفت: با اتمام مرحله داوری نهایی بخش داستان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب، آثار برگزیده این بخش بهمن ماه امسال همراه با اختتامیه این رویداد معرفی می شوند.

در این بخش، 194 نویسنده با 283 اثر شرکت کردند که این آثار شامل 179 داستان کوتاه گروه بزرگسال ،50 داستان کوتاه کودک و نوجوان، 38 رمان بزرگسال و 16 رمان کودک و نوجوان بود.

وی درباره سطح کیفی آثار رسیده به این دوره گفت: داوران این دوره که از افراد شاخص در حوزه داستان نویسی و نقد داستان هستند، در این مورد اتفاق نظر دارند که آثار این دوره نسبت به دوره های گذشته، از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالاتری قراردارد و دلیلش هم این است که آثار قابل توجهی ازنویسندگان نام آشنای کشور وهمچنین نویسندگان نوقلم دراین دوره حضور دارد و به جرات می توان گفت کیفیت آثار به گونه ای است که گاه روند داوری سخت می شد و امتیاز آثاربسیار نزدیک به هم بود.

دبیر بخش داستان دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب در توضیح ضرورت برگزاری چنین جشنواره هایی گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری بخش داستان جشنواره شعر و داستان انقلاب به پایان رسید

داوری بخش داستان جشنواره شعر و داستان انقلاب به پایان رسید