مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-11سياسي

امیر سرتیپ هادیان از دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد


معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه هوایی علوم و فنون شهید ستاری از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

- معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه هوایی علوم و فنون شهید ستاری از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به همراه سرهنگ پزشک ناصری رییس اداره بهداشت و درمان این نیرو، با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن ارزیابی فعالیت های آموزشی و رعایت پروتکل های بهداشتی، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

امیر سرتیپ هادیان در این بازدید گفت: برای اجرایی شدن فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای کمک به کادر درمان، لازم است رعایت حداکثری دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را مد نظر قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور دانشجویان جدید و آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: امروز جوانان دانشگاه هوایی امانتی در دستان ما هستند، بنابراین همه تلاش ما باید در راستای اعتلای علمی، فرهنگی و جایگاه اجتماعی این عزیزان باشد تا در مسیر صحیح قرار گیرند و ان شاءالله به سر منزل نهایی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ هادیان از دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد

امیر سرتیپ هادیان از دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد