مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-11فرهنگي

کاروانسراهای امیری و دادگر مدت ها بلاتکلیف رها شده اند!


میراث فرهنگی استان سمنان تأکید می کند: کاروانسرای امیری و دادگر در مرکز شهر ایوانکی واقع شده و در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده اند؛ اما هر دو بنا دارای مالکیت خصوصی بوده و متأسفانه مدت هاست بلاتکلیف رها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، چندی پیش گزارشی با عنوان وضع اسفبار کاروانسرای ایوان کی/ جان بازی دیوارها با کودکان به همراه برخی تصاویر مربوط به آن در خبرگزاری فارس منتشر شد که واکنش های مختلفی را به همراه داشت.

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان امروز در مرقومه ای خطاب به مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان آورده است: با احترام؛ در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشرشده در آن خبرگزاری در خصوص وضع اسفبار کاروانسرای امیری، جوابیه ذیل در راستای صیانت از حقوق شهروندی، کرامت و ارزش گذاری به پیشنهادات و انتقادات مردم و رسانه ها به حضور ایفاد می گردد: کاروانسرای امیری و دادگر در مرکز شهر ایوانکی واقع شده اند و ازجمله بناهایی می باشند که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده اند.

بر همین اساس، کلیه قوانین و مقررات میراث فرهنگی بر این دو اثر نیز مترتب می باشد.

هر دو بنا دارای مالکیت خصوصی بوده و متأسفانه مدت ها است بلاتکلیف رها شده اند و چندین بار از سوی معاونت و کارشناسان میراث فرهنگی استان از این دو بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسراهای امیری و دادگر مدت ها بلاتکلیف رها شده اند!

کاروانسراهای امیری و دادگر مدت ها بلاتکلیف رها شده اند!