مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-11سياسي

تکالیف شورا به سازمان املاک و شهرداری تهران برای برخورد با تخلفات


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به تشریح تکالیف شورا برای سازمان املاک و شهرداری جهت برخورد با تخلفات پرداخت.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به تشریح تکالیف شورا برای سازمان املاک و شهرداری جهت برخورد با تخلفات پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسابرس و پاسخ های شهرداری در خصوص سازمان املاک شهرداری تهران برای سال مالی 93 گفت: باید تکالیف ذیل را برای اعلام موارد نقض و تخلف بر اساس مقررات قانونی مصوب کرد.

وی افزود: سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران مکلف است ظرف مدت شش ماه وضعیت وصول 213 میلیارد تومان از اسناد مبتنی بر شرکت های تعاونی مسکن در سال 93 را به شورای شهر تهران همراه مستندات ارائه کند.

فراهانی ادامه داد: همچنین باید اسناد وصول مطالبات 544 میلیارد تومانی سال 1393 را در اختیار حسابرس منتخب شورا قرار دهد و حسابرس بعد از بررسی، گزارش خود را در مورد وصول و عدم وصول این مطالبه به شورا ارائه کند.

از سوی دیگر باید صورت های مالی و دفاتر قانونی خود را مطابق با استانداردهای حسابداری تنظیم کنند.

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: لازم است تا ظرف مدت شش ماه وضعیت قراردادها و پلاک های ثبتی متعلق به بنیاد مسکن و از نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکالیف شورا به سازمان املاک و شهرداری تهران برای برخورد با تخلفات

تکالیف شورا به سازمان املاک و شهرداری تهران برای برخورد با تخلفات