مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-11سياسي

یادروز مَجازی حافظ/ پیام لسان الغیب همدلی و صبوری ست


بیست و چهارمین یادروز حافظ در سایه شیوع بیماری کرونا، کم فروغ تر از هر سال برگزار شد تا یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین شعرا و عرفای ایرانی هم از دیگرگونی فضای آخرین سال از سده ی 1300 شمسی بی بهره نماند.

- ایسنا/فارس بیست و چهارمین یادروز حافظ در سایه شیوع بیماری کرونا، کم فروغ تر از هر سال برگزار شد تا یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین شعرا و عرفای ایرانی هم از دیگرگونی فضای آخرین سال از سده ی 1300 شمسی بی بهره نماند.

مراسم یاد روز حافظ که هر سال در محل آرامگاه این شاعر گرانقدر و با حضور مردم، حافظ شناسان، حافظ پژوهان، اساتید دانشگاه، چهره های شناخته شده ادبی سراسر جهان و مسئولان استانی و ملی، برگزار می شد و شوری دیگر به شهر راز می بخشید، امسال به واسطه شیوع کرونا، مَجازی شد! و حتی سخنرانان افتتاحیه هم به این واسطه سخنرانی زنده نداشتند.

کرونا برنامه نشست های علمی یادروز حافظ که همواره مورد نظر علاقه مندان شناخت بیشتر آن شاعر افسانه ای و غزلسرای بی نظیر ایران و جهان بود را هم تحت تاثیر قرار داد تا این برنامه هم به شکل مَجازی دنبال شود.

افتتاحیه هفته بزرگداشت حافظ شامگاه یکشنبه 19 مهر، با پخش فیلم سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از سیمای استانی و انتشار آن از طریق یک شبکه اینستاگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادروز مَجازی حافظ/ پیام لسان الغیب همدلی و صبوری ست

یادروز مَجازی حافظ/ پیام لسان الغیب همدلی و صبوری ست