مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-11سياسي

نشست پیگیری حقوقی مسائل جنگ ایران و عراق برگزار شد


نشست پیگیری حقوقی مسائل جنگ ایران و عراق در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

- نشست پیگیری حقوقی مسائل جنگ ایران و عراق در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، سید حجت الله علم الهدی در نشست پیگیری حقوقی مسائل مرتبط با جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس از برخی جهات مظلوم واقع شده است، اظهارکرد: در سال های اخیر در خصوص دفاع مقدس آثار هنری بسیاری ساخته شده است اما در زمینه پیگیری مسائل حقوقی جنگ تحمیلی اقدام موثری به چشم نمی خورد.

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس از حیث خسارت ها و آسیب های وارده به منافع عمومی و مردم قابل پیگیری است افزود: در سایر کشورها کوچکترین آسیب های روانی مورد بررسی و پیگیری حقوقی قرار گرفته و مطالبه خسارت می شود اما متاسفانه تا کنون در ارتباط با پیگیری حقوقی ابعاد مختلف دفاع مقدس، اقدامی انجام نشده است.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس آسیب های بسیاری به دنبال داشته که می توان از جنبه حقوقی پیگیری کرد و امیدواریم این پیگیری ها به زودی آغاز شود.

در ادامه این نشست، موسوی فر مدیر گروه حقوق بین الملل پژوهشگاه قوه قضاییه اظهار کرد: به نظر می رسد در ارتباط با پیگیری حقوقی هشت سال دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست پیگیری حقوقی مسائل جنگ ایران و عراق برگزار شد

نشست پیگیری حقوقی مسائل جنگ ایران و عراق برگزار شد