مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-11اقتصادي

80 درصد مغازه داران کرمانشاه ماسک می زنند/ کسبه بدون ماسک پیامک اخطار می گیرند


به گفته عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه، حدود 80 درصد مغازه داران کرمانشاه ماسک می زنند و برای مابقی واحدهای صنفی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند پیامک اخطار ارسال می شود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه، حدود 80 درصد مغازه داران کرمانشاه ماسک می زنند و برای مابقی واحدهای صنفی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند پیامک اخطار ارسال می شود.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی بین بازاریان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طبق بازدیدی که از واحدهای صنفی شهر کرمانشاه داشتیم نزدیک به 80 درصد مغازه داران از ماسک استفاده می کنند و موازین بهداشتی در واحد صنفی آنها رعایت می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد واحدهای صنفی کاغذهای ورود بدون ماسک ممنوع را در ورودی مغازه های خو چسبانده اند، یادآور شد: اکثر مغازه داران به مشتریانی که ماسک ندارند تذکر می دهند، اما نمی توانند با آنها برخورد نامناسبی داشته باشند.

عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه افزود: اگر بخواهیم بر اساس مناطق هم ارزیابی کنیم، بازاریان خیابان های اصلی مانند محدوده خیابان مدرس، میدان آیت الله کاشانی و محدوده نوبهار بیشترین میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دارند، زیرا به همین نسبت بازار آنها شلوغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مغازه داران کرمانشاه ماسک می زنند/ کسبه بدون ماسک پیامک اخطار می گیرند

80 درصد مغازه داران کرمانشاه ماسک می زنند/ کسبه بدون ماسک پیامک اخطار می گیرند