مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-11اقتصادي

سرانه فضای مطالعه در شهر رشت کمتر از 0.5 مترمربع است


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با بیان اینکه امروز سرانه فضای مطالعاتی در شهر رشت کمتر از نیم مترمربع برای هر صد نفر است، گفت: احداث خانه کتاب در محله دیانتی از محل سهم نیم درصدی کتابخانه های عمومی رشت صورت پذیرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با بیان اینکه امروز سرانه فضای مطالعاتی در شهر رشت کمتر از نیم مترمربع برای هر صد نفر است، گفت: احداث خانه کتاب در محله دیانتی از محل سهم نیم درصدی کتابخانه های عمومی رشت صورت پذیرد.

پریسا کرمی در نشست ویژه بررسی تحقق سهم نیم درصدی کتابخانه های عمومی شهرداری ها که با حضور سرپرست شهرداری رشت برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان رشت، از کمبود سرانه فضای مطالعه این شهر نسبت به سایر نقاط کشور سخن گفت.

وی با بیان اینکه امروز سرانه فضای مطالعاتی در شهر رشت کمتر از نیم مترمربع برای هر صد نفر است، تصریح کرد: تدوین برنامه مشترک با همکاری دستگاه های زیربطی همچون شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی ضرورت دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، همچنین به تنها منبع درآمدی این مجموعه برای هزینه کرد در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه در کتابخانه ها و نیز اجرای برنامه های فرهنگی اشاره و سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای هفتگانه شهرداری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای مطالعه در شهر رشت کمتر از 0.5 مترمربع است

سرانه فضای مطالعه در شهر رشت کمتر از 0.5 مترمربع است