تبلیغات محیطی لیگ فوتبال ایران؛ موش آزمایشگاهی در دست پزشکان ناشی/ صدها میلیارد درآمد آگهی های دور زمین در جیب کیست؟یک مصاحبه کوتاه دیگر از عضو هیات رییسه سازمان لیگ که میگوید تصمیم قطعی هیات رییسه سازمان لیگ تغییر شکل تبلیغات محیطی در فصل بیستم است، بار دیگر نگرانی ها بابت این تنها منبع درآمدی فوتبال باشگاهی ایران را احیا کرده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، صحبت های تازه صادق درودگر در موضوع تبلیغات محیطی، گنگ و مبهم است و نمی توان به طور دقیق از تصمیم سازمان لیگ درباره این بخش مهم از درآمدزایی لیگ برتر که همواره دچار ایرادها و نارساییهایی بوده، مطلع شد. در غیاب حق پخش تلویزیونی، درآمدهای رایت اینترنتی، کپی رایت پیراهن و اقلام هواداری باشگاهها و دهها راه پولساز دیگر در فوتبال ایران، تبلیغات دور زمین یکی از شیوههای نادر باقیمانده برای تامین بخشی از مخارج تیمداری و برگزاری مسابقات در کشورمان است اما این مسیر سالهاست با مدیریت غیرشفاف مسوولان رده بالای فوتبال، مه آلود و نامشخص است و حتی خبرنگاران نیز به طور کامل و دقیق در جریان دخل و خرج فدراسیون و سازمان لیگ از این محل قرار نمیگیرند. هیچ یک از اهالی رسانه به یاد ندارد که نشست مطبوعاتی با هدف روشنگری در این خصوص توسط مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شده باشد و با اعداد و ارقام قطعی و حسابرسی شده، به مردم و باشگاه های حاضر در لیگ های کشوری گفته شود که دقیقا چقد برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |