مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-11دانش

واحدهای برتر دانشگاه پیام نور در درآمد زایی معرفی شدند


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان های بوشهر، آذربایجان شرقی و تهران بهترین عملکرد را در زمینه درآمدزایی طی سال گذشته داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده در نشست روسای استانی و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور که امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشریح گزارش عملکرد مالی دانشگاه گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این رو کسب درآمد غیرشهریه ای باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به بررسی وضعیت کنونی و عملکرد مالی دانشگاه های پیام نور در سراسر کشور افزود: معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه، کلیه مراکز و واحدها را در بخش های مختلف؛ تحقق درآمدهای غیرشهریه ای ، میزان درآمد ، اختصاص بودجه توازن منطقه ای ، جذب دانشجو در ترم تابستان ، کنترل اضافه کار ، تهاتر بدهی شهرداری و مازاد درآمد مورد ارزیابی قرار داد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: در این ارزیابی؛ در بخش درصد تحقق درآمدهای غیرشهریه ای؛ استانهای خراسان شمالی، بوشهر، چهارمحال و بخیتاری، آذربایجان شرقی و ایلام بهترین عملکرد را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای برتر دانشگاه پیام نور در درآمد زایی معرفی شدند

واحدهای برتر دانشگاه پیام نور در درآمد زایی معرفی شدند