مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-11سياسي

جدال بر سر ناهماهنگی؛ شهرداری یا پایگاه میراث فرهنگی میبد؟


در حالی شهرداری میبد نسبت به ناهماهنگی پایگاه میراث فرهنگی در زمینه اجرای طرح های مشارکتی شهردرای گلایه می کند، مسئول این پایگاه میراثی، تمام اقدامات را در چارچوب ضوابط می داند و از ناهماهنگی شهرداری با پایگاه میراث فرهنگی خبر می دهد.

- ایسنا/یزد در حالی شهرداری میبد نسبت به ناهماهنگی پایگاه میراث فرهنگی در زمینه اجرای طرح های مشارکتی شهردرای گلایه می کند، مسئول این پایگاه میراثی، تمام اقدامات را در چارچوب ضوابط می داند و از ناهماهنگی شهرداری با پایگاه میراث فرهنگی خبر می دهد.

علیرضا نقوی شهردار میبد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن ابراز نگرانی از تداوم فعالیت های مشترک شهرداری و میراث فرهنگی در میبد، اظهار می کند: کهن شهر باستانی میبد و میراث تاریخی ارزشمندش، این روزها حال و روز خوشی ندارد و متاسفانه مدام قربانی تصمیم گیری ها و اقداماتی غیرتخصصی و غیرکارشناسانه می‎شود.

وی از برخی برخوردهای جانب دارانه از سوی نهادهای مسئول گلایه می کند و می گوید: پایگاه پژوهشی میبد از اولین مجموعه های پژوهش‎محور ثبت شده در کشور به شمار می رود که متاسفانه روندی برخلاف عرف در پیش گرفته، در حالی که روزگاری میبد محل حضور کارشناسان خبره محلی و ملی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال بر سر ناهماهنگی؛ شهرداری یا پایگاه میراث فرهنگی میبد؟

جدال بر سر ناهماهنگی؛ شهرداری یا پایگاه میراث فرهنگی میبد؟