مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-11سياسي

البرز در رتبه آخر سرانه فضای آموزشی کشور/ به بحران نزدیک می شویم


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در سرانه فضای آموزشی رتبه آخر کشور را داریم، تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی در این استان به ازای هر دانش آموز 3 مترمربع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دلاوریان ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که با حضور علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مجموع اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته نوسازی مدارس استان در سال 96 حدود 21 میلیارد تومان بود، در سال 97 این مبلغ به 80 میلیارد تومان و در سال 98 به 67 میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: در سال 99 اعتبارات ملی حدود 46 میلیارد تومان اعلام شد که هنوز تخصیص داده نشده است، اعتبارات استانی نیز 26 میلیارد تومان بوده که آن نیز هنوز تخصیص نیافته است.

سالانه 12 هزار نفر به جمعیت دانش آموزی البرز اضافه می شود مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که اعتبارات ملی غالباً برای تخریب، بازسازی، مقاوم سازی و تأمین تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: اگر بخواهیم پروژه جدیدی را آغاز کنیم معمولاً باید از اعتبارات استانی استفاده کنیم، البته خیرین هم در این زمینه کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در رتبه آخر سرانه فضای آموزشی کشور/ به بحران نزدیک می شویم

البرز در رتبه آخر سرانه فضای آموزشی کشور/ به بحران نزدیک می شویم