مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-11سياسي

شناسایی پیکر شهید «زکریا شیری» از شهدای مفقود در سوریه


پیکر پاک شهید زکریا شیری، شهید مدافع حرم پس از پنج سال در سوریه تفحص شده و این خبر نیز ساعاتی پیش به اطلاع خانواده شهید رسید.

- ایسنا/قزوین پیکر پاک شهید زکریا شیری، شهید مدافع حرم پس از پنج سال در سوریه تفحص شده و این خبر نیز ساعاتی پیش به اطلاع خانواده شهید رسید.

ابوالقاسم شریفی، مسئول ایثارگران کل سپاه پاسداران از شناسایی و تأیید هویت پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه در عملیات تفحص خبر داد.

شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی فر از استان مازندران، شهید زکریا شیری از استان قزوین، شهید مجید سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان شهدای تفحص شده هستند.

خبر تفحص پیکر شهید زکریا شیری ساعاتی پیش توسط هیئتی از فرماندهان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و برخی از مسئولان با حضور در منزل شهید شیری به اطلاع خانواد این شهید رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهید زکریا شیری در تاریخ 9 فروردین 65 در خدابنده زنجان چشم به جهان گشود؛ وی در پاییز سال 94 به سوریه اعزام شد و در آذر ماه همان سال به گفته همرزمانش، بر اثر انفجار تله انفجاری شهید شده و پیکر پاکش در محل شهادت باقی مانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی پیکر شهید «زکریا شیری» از شهدای مفقود در سوریه

شناسایی پیکر شهید «زکریا شیری» از شهدای مفقود در سوریه