مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-11اقتصادي

صدور 2611 گواهینامه صادراتی طی 6 ماه اول سال جاری در کرمان


مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 2 هزار و 611 گواهینامه صادراتی برای محموله های صادراتی استان که عمده آنها خرما و پسته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل عاقلی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته استاندارد اظهار داشت: هر ساله 14 اکتبر روز جهانی استاندارد نام گذاری شده و امسال این روز در کشور مصادف با 23 مهرماه شده است و شعار محوری امسال حفاظت زمین با استانداردها است.

مدیرکل استاندارد استان کرمان با اشاره به اینکه استاندارد، مزایایی هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف کنندگان دارد، بیان کرد:  برای تولیدکننده افزایش سطح تولید، نیروی انسانی کنترل شده، کاهش ضایعات، کاهش قیمت تمام شده، بهبود کیفیت فرآورده، تسهیل انبارداری، حمل و نقل، گسترش بازرگانی داخلی و خارجی و .

دارد.

وی گفت: استاندارد برای مصرف کننده مزایایی از جمله مرغوبیت و کیفیت فرآورده، اطمینان از دوام، سهول سفارشات،هزینه کمتر، دسترسی آسان به قطعات، قابلیت رسیدگی به شکایات و .

دارد.

عاقلی عنوان کرد: استاندارد در زمینه تولیدات محصولات دانش بنیان وارد شده و به این محصولات استانداردهای لازم را می دهد.

مدیرکل استاندارد استان کرمان ابراز داشت: نظارت بر برخی  کالاهای صادراتی و وارداتی یکی از تکالیف ما است زیرا کالاها مجبور استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2611 گواهینامه صادراتی طی 6 ماه اول سال جاری در کرمان

صدور 2611 گواهینامه صادراتی طی 6 ماه اول سال جاری در کرمان