مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-11اقتصادي

مردم رعایت کنند از وضعیت قرمز خارج شویم


فرماندار ملایر با تاکید بر اینکه مردم باید از حضور در تجمع ، مهمانی ها و اماکن به طور جد خودداری کنند گفت: در صورت رعایت دستور العمل های بهداشتی می توانیم با کمک و همراهی مردم از وضعیت قرمز خارج شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی ظهر امروز در بازدید از مراکز فروشگاهی، پاساژها و دیدار بی واسطه با اقشار و گروه های مردمی ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر مانند سایر شهرستان های استان در وضعیت قرمز را در سطح شهر به مردم منتقل می کنند تصریح کرد: شهرداری ها مرتب ضدعفونی اماکن را به طور جدی در دستور کار دارند.

وی از تولید روزانه 50 هزار ماسک در شهرستان ملایر با همکاری اصناف خبر داد و گفت: در صورت رعایت مردم و استفاده از ماسک می توانیم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

ولدی با بیان اینکه ورودی های چهار روستای همجوار ملایر کنترل می شود اضافه کرد: نظارت ها بر ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری ملایر به ویژه تاکسی ها، نظارت ویژه بر جایگاه های سوخت تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری، خاکسپاری متوفیان به صورت نوبت بندی انجام شود و بیشتر از 10 نفر نباید در این برنامه ها حضور پیدا کنند.

فرماندار ویژه ملایر افزود: پیرو دستورات استاندار مبنی بر افزایش شمار گشت های بازرسی و نظارت بر رعایت دستورالعمل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رعایت کنند از وضعیت قرمز خارج شویم

مردم رعایت کنند از وضعیت قرمز خارج شویم