مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-11اقتصادي

هزینه یک میلیارد تومانی شرکت برق برای مانور جهادی اصلاح شبکه مرادلو


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردببل گفت: برای اجرای مانور جهادی تعمیرات برق مسیر مشگین شهر - مرادلو بیش از یک میلیارد و 200میلیون تومان هزینه کردیم.

- ایسنا/اردبیل مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردببل گفت: برای اجرای مانور جهادی تعمیرات برق مسیر مشگین شهر - مرادلو بیش از یک میلیارد و 200میلیون تومان هزینه کردیم.

حسین قدیمی در حاشیه آغاز مانور جهادی تعمیرات برق در مشگین شهر و در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در این مانور یک دستگاه اتوبستر در راستای افزایش ولتاژ و رفع ضعف برق منطقه به قیمت 500 میلیون تومان خریداری و نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق استان اردبیل در راستای تامین برق مستمر و پایدار، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه، کاهش خاموشی ها، جلب رضایتمندی مشترکین و ارتقا آمادگی همکاران در مقابله با بحران این مانور جهادی را برگزار می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بابیان اینکه در این مانور 38 اکیپ و 202 نفر حاضر هستند، گفت: این مانور در مسیر پست 63 کیلوولت مرادلو در حال انجام است تا افزایش و بهبود شبکه برق مشگین و رضایت مشترکین را شاهد باشیم.

قدیمی اقدامات اجرایی در این مانور را تعویض مقرهای معیوب، اصلاح تیرهای فرسوده و کجی آنها و افزایش ظرفیت نیرورسانی با تعویض سطح مقطع سیم های ابتدا فیدر ها اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه یک میلیارد تومانی شرکت برق برای مانور جهادی اصلاح شبکه مرادلو

هزینه یک میلیارد تومانی شرکت برق برای مانور جهادی اصلاح شبکه مرادلو