مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-11اقتصادي

کشف 11 دستگاه خودروی احتکار شده در کاشان


جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 11 دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش 20 میلیارد و 337 میلیون ریال در شهر کاشان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضایی از این پارکینگ بازرسی بعمل آمد که در نتیجه 11 دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

هاشمی فر در ادامه خاطرنشان کرد: 3 دستگاه پراید ، 2 پژو پارس ، یک پراید وانت، 2 پژو 405، یک پژو آریسان، یک تیبا و یک پژو207 که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف و پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 20 میلیارد و 337 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 دستگاه خودروی احتکار شده در کاشان

کشف 11 دستگاه خودروی احتکار شده در کاشان