مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 16:002020-10-11اقتصادي

معتادین فراموش شده در روزهای کرونایی


در روزهای کرونایی که تقریباً همه هنجارهای مردم تغییر پیدا کرده موضوع معتادین یکی از معدود مواردی است که هیچ تغییری نکرده و گویی به دست فراموشی سپرده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اندیمشک، در روزهایی که ویروس کرونا یی که هرکسی مستقیم  یا غیرمستقیم مشغول دست و پنجه نرم کردن با این ویروس منحوس است، وضعیت برای معتادین و بخصوص معتادین متجاهر که دستشان به هیج جایی بند نیست، متفاوت است.

شهر اندیمشک بواسطه موقعیت خاص جغرافیایی اش روزانه شاهد جمعیت شناور (مسافر) زیادی است که این امر مزید بر علت شده و شرایط را برای تکدی گری معتادین متجاهر مساعدتر می کند.

موضوع اصلی عدم برگشت معتادین به چرخه مصرف است سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک، در خصوص این موضوع در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما آمادگی کامل برای برخورد و جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهرستان را داریم.

    وی افزود: تاکنون در طرح های متعدد و مختلف معتادین متجاهر از طرف نیروی انتظامی با همکاری دیگر ارگانهای مربوطه جمع آوری شده، اما متاسفانه حلقه مفقوده ای وجود دارد که باعث شده، تا پس از مدت کوتاهی این افراد در سطح شهر پراکنده شوند و به فعالیت های خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادین فراموش شده در روزهای کرونایی

معتادین فراموش شده در روزهای کرونایی