مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-11سياسي

همکاری کمیته امداد با 86 وکیل نیکوکار زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات معاضدت حقوقی با همکاری وکلای نیکوکار انجام می شود، گفت: در حال حاضر 86 وکیل نیکوکار با کمیته امداد همکاری دارند.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاضدت حقوقی به مددجویان و خدمت رسانی در این بخش به خانواده های تحت حمایت به منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آنها با حقوق قانونی خود از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در طول سال است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات معاضدت حقوقی با همکاری وکلای نیکوکار انجام می شود، گفت: در حال حاضر 86 وکیل نیکوکار با کمیته امداد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب تنظیم لایحه، دفاعیه، پیگیری پرونده های قضایی، ارائه آموزش های حقوقی و برگزاری میز خدمت حقوقی انجام می شود، افزود: براساس آمارهای موجود یک هزار و 129 مورد خدمت حقوقی به مددجویان با این نهاد در 6 ماهه نخست امسال ارائه شده است.

صفری با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت کانون وکلا و مشاوران حقوقی، بسیج حقوقدانان و مشاوران به منظور ارائه خدمات حقوقی به خانواده های تحت حمایت از رویکردها و اقدامات مهم این نهاد در این بخش است، ادامه داد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری کمیته امداد با 86 وکیل نیکوکار زنجان

همکاری کمیته امداد با 86 وکیل نیکوکار زنجان