مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 17:102020-10-11اقتصادي

معاون وزیر: 30 درصد مدارس کشور تخریبی هستند


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخریبی بودن 30 درصد مدارس ایران اسلامی خبر داد و اظهار داشت: سه استان‌ تهران، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین مدارس تخریبی را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مهرالله رخشانی‌مهر عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از مدارس تخریبی و فرسوده دو شهرستان رامیان و آزادشهر به خبرنگار ایرنا گفت: برای بازسازی مدارس تخریبی باتوجه به مشکلات و تنگناهای مالی کشور، دولت به مشارکت بیشتر خیرین مدرسه ساز نیاز دارد.

وی در بیان ره آورد سفر خود به گلستان افزود: تعداد مدارسی که به سبب فرسودگی و قدمت بالا در این استان نیاز به نوسازی دارند، قابل توجه است که برای آن تصمیم گیری خواهد شد اما فعلا با تخصیص 50 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات هنرستانی و 35 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی گلستان موافقت شده که بخشی از این اعتبارات در دو شهرستان آزادشهر و رامیان هزینه خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بویژه فضاهای آموزشی خیرساز بویژه پروژه‌هایی که نیکوکاران سهم خود را بطور کامل انجام داده اند، به جهت تسریع در افتتاح آن در دستورکار و اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: 30 درصد مدارس کشور تخریبی هستند

معاون وزیر: 30 درصد مدارس کشور تخریبی هستند