مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-11ورزشي

شهرداری آستارا و چوکا برای ورزش گیلان دغدغه نداشتند


مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: شهرداری آستارا و چوکای تالش از امکانات شهرستان خود استفاده کردند و برای اداره کل ورزش و جوانان گیلان دغدغه نداشتند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: شهرداری آستارا و چوکای تالش از امکانات شهرستان خود استفاده کردند و برای اداره کل ورزش و جوانان گیلان دغدغه نداشتند.

مریم بخشی در جریان سفر خود به شهرستان آستارا و شرکت در جلسه رفع مشکلات استادیوم وحدت این بندر مرزی، اظهار کرد: برای عملیات احداث چمن مصنوعی و پیست تارتان استادیوم وحدت، رقمی معادل 40 میلیارد ریال هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل حضور تیم شهرداری در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، عملیات احداث این دو پروژه از الویت ها بود، ادامه داد: برای همین منظور 25 میلیارد ریالی را که برای استخر سروشیده بانوان در نظر گرفته شده بود، برای این منظور اختصاص یافت.

بخشی در ادامه با بیان اینکه برای صعود تیم شهرداری به لیگ آزادگان شاهد تعامل و همکاری همه جانبه در این بندر مرزی بودیم، افزود: شهرداری آستارا و چوکای تالش برای اداره کل ورزش و جوانان گیلان دغدغه نداشتند و از توانمندی و امکانات شهرستان های خود استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری آستارا و چوکا برای ورزش گیلان دغدغه نداشتند

شهرداری آستارا و چوکا برای ورزش گیلان دغدغه نداشتند