مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 17:252020-10-11ورزشي

شکست طلایی پوشان هندبال در گام نخست لیگ


تیم هندبال سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر هندبال مقابل ذغال سنگ طبس شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم های هندبال سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس امروز در نخستین بازی خود در رقابت های لیگ برتر که به صورت متمرکز به میزبانی سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران برگزار می شود، مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه طبسی ها موفق شدند با نتیجه نزدیک 20 بر 21 حریف خود را شکست دهند؛نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 12 بر 10 به سود سپاهانی خاتمه پیدا کرده بود.

سی و سومین مرحله از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از 19 مهر ماه با حضور 12 تیم آغاز شد, این مسابقات قرار است در 6 روز، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران سالن شهید سردار سلیمانی برگزار شود.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

مجید رحیم زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان در پایان این مسابقه اظهار داشت: بازی حساسی بود و در نهایت تیم طبس توانست به پیروزی برسد، چند ماه است که آن ها تمرینات خود را آغاز کرده اند و شرایط خوبی دارند، این پیروزی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست طلایی پوشان هندبال در گام نخست لیگ

شکست طلایی پوشان هندبال در گام نخست لیگ