مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 18:452020-10-11اجتماعي

سیاست های کشور همسو با کاهش طلاق پیش می رود


یک مددکار اجتماعی با بیان اینکه سیاست های کشور همسو با کاهش طلاق پیش می رود، گفت: این سیاست ها اهداف مهم و مبارکی هستند اما منحصر کردن تمام سیاست ها به مساله کاهش طلاق ما را دچار نادیده گرفتن زوجین و فرزندانشان پس از طلاق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین احمدیان در وبینار تخصصی والدین تنها و والدگری مثبت پس از طلاق اظهار کرد: درست است که آسیب های تک والدی مشکلاتی را برای فرزند به همراه دارد اما فرزندانی که پس از طلاق والدین به دلیل رفتار درست تک والد توانسته اند شخصیت خودساخته ای داشته باشند نیز کم نیستند.

به عقیده ی این روانشناس دوست بودن والدین با بچه ها، همراهی آنان و حدف عامل کنترل گری، آموزش رفتار منصفانه به آنها به گونه ای که بدانند در برابر هر حقی وظیفه ای دارند و در برابر هر وظیفه حقی به آنها می رسد و آموزش رفتارهای چارچوب مند به فرزندان موجب داشتن یک خانواده ی موفق پس از طلاق می شود.

وی افزود: والدین می توانند با کمک گرفتن از متخصصین و داشتن رفتار درست، آینده درست فرزند را رقم بزنند چراکه گاهی اوقات طلاق راه درستی برای والدین و حتی فرزندان است و ما نمی توانیم نسخه واحدی برای تمام فرزندان طلاق داشته باشیم بلکه با مراجعه به متخصصین می توانیم راه درست را انتخاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های کشور همسو با کاهش طلاق پیش می رود

سیاست های کشور همسو با کاهش طلاق پیش می رود