مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 21:002020-10-11اقتصادي

مشکلات تامین نهاده ها شرایط ویژه ای برای واحدهای تولیدی فراهم کرده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: نوسانات موجود در بازار و مشکلات تأمین نهاده ها شرایط ویژه ای برای واحدهای تولیدی فراهم کرده که در این راستا باید ساز و کارهای مناسبی اتخاذ شود تا نهاده با رعایت موارد تعیین شده از سوی وزارتخانه در اختیار تولیدکننده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدفرید سپری شامگاه یکشنبه در جلسه برنامه ریزی مدیریت سن مرغ گوشتی، مرغ سایز و شناسایی جمعیت دامی برای تخصیص نهاده که با حضور معاونین ستادی و نماینده سازمان صمت و نماینده دامپزشکی و تشکل های مرتبط استان کردستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اهمیت تامین امنیت غذایی به عنوان اساس و اولویت با شرایط بهتری امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: نوسانات موجود در بازار و مشکلات تأمین نهاده ها شرایط ویژه ای برای واحدهای تولیدی فراهم کرده که در این راستا باید ساز و کارهای مناسبی اتخاذ شود تا نهاده با رعایت موارد تعیین شده از سوی وزارتخانه در اختیار تولیدکننده قرار گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در دستورالعمل های جدید چگونگی تخصیص نهاده به تولیدکنندگان تعیین شده که اجرای واکسیناسیون، پلاک کوبی دام های سنگین از جمله این شرایط دستورالعمل ها است و باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تامین نهاده ها شرایط ویژه ای برای واحدهای تولیدی فراهم کرده است

مشکلات تامین نهاده ها شرایط ویژه ای برای واحدهای تولیدی فراهم کرده است