مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 02:152020-10-11ورزشي

ماجرای جدایی ستاره های ذوب آهن و حضور در سرخابی ها چیست؟


مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر بازیکنان ذوب آهن بودند که راحتی به تیم های پرطرفدار لیگ برتری پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته مشخص شد که مهدی مهدی پور بازیکن فصل گذشته ذوب آهن با عقد قراردادی به صورت رسمی به استقلال تهران ملحق شده است.

پیش از مهدی پور نیز، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر بازیکنان فصل قبل ذوب آهن به ترتیب به پرسپولیس و سپاهان پیوسته بودند؛ معراج اسماعیلی ، وفا هخامنش، محمد نژادمهدی و رحیم ذهیوی نیز دیگر بازیکنان جدا شده از ذوب آهن هستند.

اما قضیه سه بازیکن سابق ذوب آهن یعنی اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور جالب و ناراحت کننده است؛ این سه بازیکن در میانه فصل هفدهم برای گذراندن خدمت سربازی از ذوب آهن جدا و راهی تراکتور تبریز شدند.

سه بازیکن سرباز ذوب آهن که در شرایط بسیار خوبی بوده و از مهره های کلیدی ذوب آهن محسوب می شدند، به راحتی دست ذوب آهن را در یک فصل مهم در پوست گردو گذاشتند، فصلی که ذوب آهن در پایان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

بعد از این که سربازی این 3 بازیکن به پایان رسید و یک فصل و نیم بسیار تأثیرگذار را در تراکتور پشت سر گذاشتند، سعید آذری مدیر عامل وقت باشگاه ذوب آهن تلاش بسیار زیادی کرد تا این بازیکنان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در کنار ذوب آه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جدایی ستاره های ذوب آهن و حضور در سرخابی ها چیست؟

ماجرای جدایی ستاره های ذوب آهن و حضور در سرخابی ها چیست؟