مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-12فرهنگي

سینماها در انتظار تعطیلیِ کامل/ فیلم ها 5 تماشاگر هم ندارند


شورای صنفی نمایش این هفته دو فیلم دیگر به چرخه اکران اضافه کرد آنهم در شرایطی که سینماهای تهران به دلیل وضع وخیم شیوع کرونا دو هفته در تعطیلی به سر می‌برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، با شیوع گسترده و شروع موج سوم بیماری کرونا در کشور و وخیم شدن وضعیت در شهر تهران، ستاد ملی مبارزه با کرونا دستور تعطیلی تمامی نهادهای فرهنگی و تفریحی مانند سالن‌های سینما و تئاتر را ابتدا به مدت یک هفته اعلام کرد و با ادامه وضعیت این تعطیلی را یک هفته دیگر تمدید کرد تا مراکز فرهنگی و سینماها تا 25 مهرماه تعطیل باشند.

در این میان شورای صنفی نمایش سینمای ایران در دو جلسه متوالی چهار فیلم را به چرخه اکران اضافه کرد که تنها یکی از این چهار فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و سه فیلم دیگر در سکوت خبری تولید و کسی حتی از محتوای آن و چگونگی ساخت آن خبری ندارد.

«مردن در آب مطهر» ساخته برادران محمودی که پیش از این در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، قرار است از 30 مهر روی پرده برود.

سه فیلم دیگر یعنی «کله پوک» ساخته جواد مزدآبادی، «تله پاتی» ساخته رضا شالچی و «اینجا هم باران می‌بارد» ساخته نادر طریقت در شرایطی قرار است روی پرده بروند که بنا به گفته داریوش باباییان (پخش‌کننده و تهیه‌کننده) دو فیلم «کله پوک» و «ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماها در انتظار تعطیلیِ کامل/ فیلم ها 5 تماشاگر هم ندارند

سینماها در انتظار تعطیلیِ کامل/ فیلم ها 5 تماشاگر هم ندارند