مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-12اجتماعي

اینجا، هیچ چیز دیدنی نیست!


باید اهل این دنیا باشی تا حال و روزشان را درک کنی، دنیایی که هیچ چیز آن دیدنی نیست! دنیایی که آدمهایش چشم بسته و تنها با یک عصا مسیر زندگی شان را طی می کنند، - ایسنا/کرمانشاه باید اهل این دنیا باشی تا حال و روزشان را درک کنی، دنیایی که هیچ چیز آن دیدنی نیست! دنیایی که آدمهایش چشم بسته و تنها با یک عصا مسیر زندگی شان را طی می کنند، دنیایی که برای آدمهایش در یک تاریکی محض خلاصه شده.

این هفته (20 تا 26 مهر) هفته نابینایان است، آدم هایی که یک عمر به ندیدن عادت کرده اند، اما تاریکی نگاهشان چشم دلشان را روشن کرده و حالا روشندل خطابشان می کنند.

این هفته هفته روشندلان است و برای همین سراغ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه رفتیم تا از حال و روز جمعیت نابینایان استان و مشکلاتشان جویا شویم.

دکتر فرحناز محمدی در گفت و گو با ایسنا، جمعیت نابینایان و کم بینایان استان را 5504 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 2203 نفر دچار کم بینایی خفیف، 1059 نفر دچار کم بینایی متوسط و 1587 نفر کم بینایی شدید بوده و 646 نفر هم نابینای مطلق بوده و وضعیت کم بینایی 9 نفر هم مشخص نیست.

وی با بیان اینکه دلایل مختلفی در نابینایی و کم بینایی افراد تاثیرگذار است، گفت: عمده دلیل کم بینایی و نابینایی افراد در استان بصورت مادرزادی است و 3503 نفر به علت مادرزادی در استان کم بینا و نابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا، هیچ چیز دیدنی نیست!

اینجا، هیچ چیز دیدنی نیست!