مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-12پزشكي

جامعه سالم نیازمند مشاوره است


مدیرکل بهزیستی فارس با تاکید بر اهمیت مشاوره در زندگی انسان ها به ویژه در زمینه بهداشت روانی گفت : جامعه سالم نیازمند مشاوره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد صادق کشفی در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته سلامت ، اظهار داشت : در گذشته ، مردم به دلیل ترس از برچسب و  انگ بیماری روانی کمتر به مشاوران و روانشناسان مراجعه می کردند اما در سال های اخیر کمتر کسی را می توان  یافت که به نحوی از جلسات مشاوره بهره مند نشده باشد.

وی افزود : والدینی که در پی تربیت فرزند صالح هستند، زوجینی که به دنبال استحکام بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق از جلسات مشاوره بهره می گیرند، جوانانی که برای انتخاب صحیح  همسر به مراکز مشاوره مراجعه می کنند،  والدینی که با نگرانی از  مشکلات رفتاری ، عاطفی یا تحصیلی فرزندان خود ، پای به جلسات مشاوره ای می گذارند  و نیز گروهی عمده که به دلایل متعددی مانند اضطراب ، افسردگی ، تنهایی و سایر مشکلات  در پی بهره مندی از خدمات روانشناختی هستند، همگی بر نقش با ارزش پیشگیری از وقوع آسیب ها و مشکلات روانی واقفند و این خدمت در سبد سلامت آنان جای گرفته است.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه جامعه در شرایط کنونی  به خوبی می داند که توجه به سلامت روان از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود : متولیان و صاحب نظران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه سالم نیازمند مشاوره است

جامعه سالم نیازمند مشاوره است