مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-12اقتصادي

انتخاب اولویت های شغلی طرح توسعه مشاغل خانگی بر اساس ظرفیت استان


رییس جهادانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با عملیاتی کردن اهداف طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» جایگاه کسب وکار های خانگی را در اقتصاد ارتقا و توسعه می بخشد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهادانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با عملیاتی کردن اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جایگاه کسب وکار های خانگی را در اقتصاد ارتقا و توسعه می بخشد.

مهران اوچی اردبیلی 21 مهر، در جلسه کارگروه علمی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اظهار کرد: با اراده جهادی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی می توان اهداف این طرح را محقق کرد.

وی با بیان اینکه این طرح تحت نظارت و مدیریت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای اجرا می شود، یادآور شد: با شبکه سازی هدفمند و استفاده از پتانسیل پیشران های ملی و استانی می توان زمینه مناسبی برای توسعه اشتغال و بازار در کشور فراهم کرد.

رییس جهادانشگاهی استان اردبیل سهمیه استان اردبیل از این طرح را دو هزار نفر اعلام و تصریح کرد : به همت جهاددانشگاهی اجرای طرح مذکور از سال 1396 در 9 استان به صورت پایلوت انجام شد که 261 مزیت نسبی به دنبال داشته و منجر به شناسایی و ایجاد ارتباط مشاغل خانگی با150 بنگاه تعاونی و خوشه های کسب و کار و جذب 550 نفر از کارآفرینان، سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اولویت های شغلی طرح توسعه مشاغل خانگی بر اساس ظرفیت استان

انتخاب اولویت های شغلی طرح توسعه مشاغل خانگی بر اساس ظرفیت استان