مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-12اقتصادي

تجهیز نخستین آزمایشگاه صنایع غذایی همکار استاندارد در گنبدکاووس


رییس اداره استاندارد شرق گلستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط فرماندار شهرستان به زودی شرکت آموزشی همکار استاندارد افتتاح و نخستین آزمایشگاه صنایع غذایی همکار استاندارد گنبدکاووس نیز تجهیز می شود.

- محسن خسروی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به هفته استاندارد اظهار کرد: با توجه به 14 اکتبر( 23 مهرماه) روز جهانی استاندارد از 19 تا 24 مهرماه هفته استاندارد نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد تنها دستگاه دولتی زیر مجموعه سازمان جهانی استاندارد (ایزو) است، تصریح کرد: شعار جهانی استاندارد در سال 2020 حفاظت از زمین با استانداردها در نظر گرفته شده و این شعار به منظور کنترل تاثیرات انسانی بر منابع زمین انتخاب شده است.

رییس اداره استاندارد شرق گلستان ادامه داد: استفاده گسترده از استانداردها در زندگی روزمره از تبعات تولید و فرایندهای صنعتی کاسته و سبب استفاده مجدد از منابع محدود خواهد شد.

وی نظارت بر تولید مصالح ساختمانی، واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش و نظارت بر بازار را از حوزه های فعالیت اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس دانست و گفت: در 6 ماهه نخست امسال 13 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآوردهای واحدهای تولیدی شرق استان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز نخستین آزمایشگاه صنایع غذایی همکار استاندارد در گنبدکاووس

تجهیز نخستین آزمایشگاه صنایع غذایی همکار استاندارد در گنبدکاووس