مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-12سياسي

برگزاری کنفرانس امور اجتماعی برنامه هفتم توسعه


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از برگزاری کنفرانس امور اجتماعی برای برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: برگزاری این کنفرانس به دستگاه ها کمک می کند تا قبل از تدوین برنامه، - رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از برگزاری کنفرانس امور اجتماعی برای برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: برگزاری این کنفرانس به دستگاه ها کمک می کند تا قبل از تدوین برنامه، احکام و مواد قانونی را احصا و مستندات پشتیبان را برای پیشنهادات خود آماده کنند.

  سیدحسن موسوی چلک در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام خبر فوق بیان کرد: در سند چشم انداز ایران 1404، پنج برنامه توسعه پیش بینی شده بود تا بر مبنای این پنج برنامه ویژگی و اهداف سند چشم انداز در حوزه های مختلف تحقق یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون سه برنامه توسعه بعد از تدوین و ابلاغ سند چشم انداز 1404 نوشته شده و این چهارمین یا آخرین برنامه در راستای اجرای سند چشم انداز ایران 1404 است، گفت: اولین برنامه برنامه چهارم بود و سپس برنامه پنجم و ششم نوشته شد و اکنون برنامه هفتم در دستور کار است.

برنامه های توسعه، برنامه های پنج ساله دارای اولویت در کشور محسوب می شوند.

موسوی چلک با اشاره به اینکه یکی از وظایف انجمنهاِ، مشارکت در سیاستگذاری هاست، ادامه داد: کنفرانس امور اجتماعی برنامه ششم توسعه در سال 93 با همکاری انجمن مدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس امور اجتماعی برنامه هفتم توسعه

برگزاری کنفرانس امور اجتماعی برنامه هفتم توسعه