مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-12اجتماعي

آغاز به کار طرح پویش پازل همدلی در بهزیستی آذربایجان شرقی


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از آغاز همدلی مردم فهیم آذربایجان در ایجاد پازل بزرگ همدلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، کمپین پازل همدلی توسط بهزیستی آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور در راستای پویش ایران همدل با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز کودکان و دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و فرزندان مقیم مراکز شبانه روزی اجرا می شود.

فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری پویش پازل همدلی اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی در تامین لوازم التحریر و نوشت افزار فرزندانشان، پویش پازل همدلی با مشارکت سازمان بهزیستی و انجمن تولید کنندگان لوازم التحریر اجرا می شود.

وی افزود: بی تردید مردم نوع دوست و خیر تبریز و آذربایجان شرقی همچون گذشته، با مشارکت خود در این طرح خداپسندانه همدلی خود را به زیبایی به نمایش می گذارند.

 مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی  خاطرنشان کرد: شعار این طرح قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود   است و محورهای این پویش تهیه و توزیع بسته های نوشت افزار و کیف مدرسه می باشد.

دکتر صحاف افزود: در این پویش قرار است برای بهره مندی از مشارکت خیرین، مراکز، موسسات خیریه تحت  نظارت سازمان و همه اقشار و نیکوکاران ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار طرح پویش پازل همدلی در بهزیستی آذربایجان شرقی

آغاز به کار طرح پویش پازل همدلی در بهزیستی آذربایجان شرقی