مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-12سياسي

رشد جمعیت از برنامه های جدی مجلس یازدهم


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بررسی مشکلات پیرامون موضوع رشد جمعیت و ایجاد راهکارهای تشویقی و فرهنگی را اولویت مجلس یازدهم دانست و گفت: - سید علی آقازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به مشکلات پیرامون رشد جمعیت در ایران اظهار کرد: با توجه به لزوم پیگیری در خصوص رشد جمعیت، مجلس به طورجدی در حال پیگیری مسئله از طریق ایجاد قوانین تشویقی و فرهنگی در بین خانواده ها است.

وی با اشاره به آیین نامه هایی برای تشویق خانواده ها به فرزندآوری گفت: یکی از مباحث مهم مجلس، بررسی مشکلات، ایجاد طرح های تشویقی و فرهنگی برای رشد جمعیت است چراکه در صورت عدم برنامه ریزی، با پیری جمعیت در آینده مواجه خواهیم شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر دغدغه رهبری مبنی بر لزوم توجه به رشد جمعیت، افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته برای جلوگیری از پیری جمعیت، باید برای دو برابر شدن جمعیت فعلی برنامه ریزی کرد، لذا اراده نظام جمهوری اسلامی  برای تحقق این موضوع مهم، اراده ای جدی است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بررسی مشکلات پیرامون موضوع رشد جمعیت و ایجاد راهکارهای تشویقی و فرهنگی را اولویت مجلس یازدهم دانست و بیان کرد: در کمیسیون های مختلف مجلس، بحث های گوناگونی در این حوزه در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد جمعیت از برنامه های جدی مجلس یازدهم

رشد جمعیت از برنامه های جدی مجلس یازدهم