مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-12اقتصادي

کاهش زمان و هزینه تولید فیلتر روغن با چسب نانو


یکی از شرکت های تولیدی و رنگسازی برای تامین نیاز صنایع تولیدکننده فیلتر روغن، چسب ویژه ای را به بازار عرضه کرد که به کاهش هزینه و افزایش سرعت تولید فیلتر روغن کمک شایانی کرده است.

- یکی از شرکت های تولیدی و رنگسازی برای تامین نیاز صنایع تولیدکننده فیلتر روغن، چسب ویژه ای را به بازار عرضه کرد که به کاهش هزینه و افزایش سرعت تولید فیلتر روغن کمک شایانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نگار ابوالحسنی، مدیر فنی آزمایشگاه این شرکت تولیدی گفت: تولیدکنندگان صنعتی فیلترهای روغن از پلاستیسول ها به عنوان چسب برای مونتاژ اجزای مختلف فیلتر و برای قالب گیری استفاده می کنند که از طریق یک مخزن استوانه ای به طور مستقیم پمپ شوند.

این چسب ها قادر به تحمل حرارت زیاد به مدت حداقل 10 دقیقه هستند.

وی اضافه کرد: اما یکی از مشکلات این نوع چسب ها پایین بودن ویسکوزیته آن ها است که کاربردشان را محدود کرده و سرعت کار را کاهش می دهد، ولی افزودن نانوذرات مناسب به چسب ها می تواند موجب بهبود این خاصیت شود؛ درحالی که اثر منفی بر دیگر ویژگی های آن نداشته باشد.

ابوالحسنی با بیان اینکه ما با افزودن نانوذرات به چسب موفق به کاهش ویسکوزیته آن شدیم و در نتیجه کار با این چسب برای تولیدکنندگان فیلتر روغن بسیار تسهیل شد، اظهار کرد: در حال حاضر به صورت میانگین هفته ای دو تُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان و هزینه تولید فیلتر روغن با چسب نانو

کاهش زمان و هزینه تولید فیلتر روغن با چسب نانو