مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-12اقتصادي

نیکوکاران یزدی 5 میلیارد تومان صدقه دادند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد طی شش ماهه نخست امسال 5 میلیارد و 462 میلیون تومان صدقه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا مشعل چی با بیان اینکه بیش از 25 هزار خانوار با جمعیت 50 هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: مردم نیکوکار استان یزد طی شش ماهه نخست امسال پنج میلیارد و 462 میلیون تومان صدقه دادند.

وی با اشاره به اینکه 138 هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان یزد نصب و توزیع شده است، افزود: صدقات دریافتی برای کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی و هزینه های درمانی نیازمندان، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و وام ضروری و کمک موردی به نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، تعامل با خیریه ها و مراکز نیکوکاری و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و کاریابی مددجویان هزینه می شود.

مشعل چی با اشاره به افزایش 38 درصدی پرداخت صدقه در شش ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، یادآور شد: صدقه اهدایی در همان محل جمع آوری شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می شود و به هیچ عنوان از این کمک ها برای انجام فعالیت های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکاران یزدی 5 میلیارد تومان صدقه دادند

نیکوکاران یزدی 5 میلیارد تومان صدقه دادند