مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-12سياسي

«لابی» جزو لاینفک مجلس است


نمایندگان مجلس در تمامی امور تخصص ندارند و هنگامی که در رابطه با موضوعی کمیسیون تخصصی مرتبط با آن نظری دارد، اعضای آن کمیسیون می توانند  نظر خود را لابی کنند و این جزو لاینفک مجلس است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده پیشین مجلس گفت: نمایندگان مجلس در تمامی امور تخصص ندارند و هنگامی که در رابطه با موضوعی کمیسیون تخصصی مرتبط با آن نظری دارد، اعضای آن کمیسیون می توانند  نظر خود را لابی کنند و این جزو لاینفک مجلس است.

سعید باستانی در گفت گو با ایسنا با بیان اینکه لابی به معنای مثبت آن در محافلی مانند مجلس قانون گذاری مرسوم است، اظهار کرد: اینکه فردی در رابطه با موضوعی نظر سازنده ای داشته باشد و بخواهد دیگران را نیز توجیه و با خود همراه کند، نکته خوبی است و ما این را یک لابی مثبت می بینیم، نمایندگان مجلس در تمامی امور تخصص ندارند و هنگامی که در رابطه با موضوعی کمیسیون تخصصی مرتبط با آن نظری دارد، اعضای آن کمیسیون می توانند نظر خود را لابی کنند و این جزو لاینفک مجلس است.

وی با اشاره به اینکه در تمام موضوعات ممکن است لابی رخ دهد، افزود: در پارلمان، نمایندگان ابتدا باید به آگاهی لازم برسند تا بتوانند به لایحه یا طرحی رای مثبت یا منفی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لابی» جزو لاینفک مجلس است

«لابی» جزو لاینفک مجلس است